7.4.12

Let´s start at the very beginning

Helou!

Oon nyt pitkän aikaa keränny rohkeuttani alkaa kirjottelemaan tätä blogia. Jonki aikaahan suunnittelin vaan ulkoasua ja mietiskelin, että oiskohan tässä mitään järkeä. Nyt vihdoin sainki kasattua itteni ja alotan esittelemällä itteni! :)






Nimi on siis Oona ja yleensä mielestäni aika positiivinen ja pirteä. Huonosti nukuttujen öiden jälkeen saatan kuitenki olla vähän poissaoleva ja negatiivinen :(

Oon syntyny 1996, eli oon vielä 15, sillä synttärit onki vasta elokuussa. Asun Espoossa ja käyn Helsingissä Töölön yhteiskoulua. Peruskoulua jäljellä enää 39 koulupäivää..apuaaaa! Yhteishaussa hain neljään helsinkiläiseen lukioon ja sitten vielä Etelä-Tapiolaan Espooseen. Suunnitteilla on, että muutettais Helsinkiin jos sinne lukioon pääsen! Tykkään tosi paljon asua Espoossa ja vähä pelottaa toi kaupunkiin muuttaminen, kun kaikki on siellä tosi paljon kiireisempiä ja ihan ku sellanen mukava rauhallisuus puuttuis :D !

Meiän luokka on ihan huippu ! Tulee kaikkia ihan hirvee ikävä sitte ku koulut loppuu ! Kaikista eniten mulle tuee ikävä "ketolan kaunokkeja". En edes muista mistä toi älytön nimi keksittiin, mutta kuvaa meitä kuitenki aika hyvin! (Ketola on siis meidän luokanvalvoja :D).


Tää kuva on joulukuulta ja Manna ja Rauhis puuttuu kuvasta :(

Noiden tyttöjen kanssa on aina ihan super hauskaa! Nähty ja koettu on _ihan_ kaikenlaista! Iitan ja Pauliinan oonki tuntenu jo vähän pitempään, nimittäin ala-asteelta! Huomaa ku molemmat on kasvanu henkisesti ja ulkoisestikki ihan hirveesti !


Oon aika pitkä Iitaan verrattuna, vaikka seisonki kyyryssä!
 Pituutta siis 180cm...:)

Harrastan kilpa-cheerleadingiä ihan mahtavassa joukkueessa: HAC Xtreme:ssä ! Tammikuussa aloteltiin ton joukkueen kanssa ja oon miljoonasti tyytyväinen, että päädyin tonne ! Ihania ihmisiä <3


Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa !

Oon apuvalkkuna myös yhessä junnu joukkueessa tossa samassa seurassa :) Oon huomannu, että valmentaminen on oikeesti tosi hauskaa ja siitä saa jotenki tosi paljon energiaa ! On ihana nähä kun tytöt kehittyy :)

Muita virallisia harrastuksia mulla ei oo, mutta laitan joskus ruokaa, ja sitte syön tietysti ne safkat :D.. Sen jälkee pitääki lähtee kuntosalille ! Nukun kanssa tosi mielelläni ja viime yönä nukuinki valehtelematta 17 h. Oli kyllä aika paljon univelkaaki, ku on toi koulu painanu päälle aika pahasti ! Onneks nyt on lomaa ja saa ottaa rennosti pari päivää ! Koneellaki tulee oltua aika ahkerasti, ja jos en koneelle kerkiä, ni puhelimella käynki aika usein esim. facebookissa! Pienehkö riippuvaisuus siis..

Laiteltiin pari päivää sitte Venlan kanssa vähä pastaa..

...ja jälkkäriks ostettiin Frödingen mudcake ja vähä jäätelöä ;P

Pienenä harrastin balettia, koska vanhemmat mut laitto sinne tanssimaan. Tykkäsin siitä itseasiassa tosi paljon ja tanssinki 11 vuotta. Sitte sainki jalkoihin semmosen severin taudin ( tai joku sellanen :D) ja piti lopettaa. Tuntu alkuun tosi pahalta, mutta nyt oon onnelline, koska pääsin testailemaan muitaki lajeja. Esimerkiks on tullu kokeiltua yleisurheilua ja tennistä, mut kumpikaan ei iha sitte ollu se mun juttu ! 

Pienoakin yritin soittaa ala-asteella, mutta ärsyynnyin ku en oppinu mitää, joten lopetin sen vuoden jälkeen. Nyt oon onneks oppinu vähä kärsivällisyyttä :)

Mulle perhe on tosi tärkee, ja oli ihan kamalaa ku vanhemmat eros. Kuitenki ne nyt vähän aikaa sitte ilmotti, että palaavat yhteen. Kasvoin kuitenki sen eron aikana henkisesti vahvemmaks ja itsetuntoki kasvo :) Äiti on ollu mulle aina se elämän rakkain henkilö ja kerroin sille aina kaiken. Nyt oon yllättäen tajunnu, että herrajumala emmä nyt sille ihan _kaikkea_ voi kertoa ! Meiän välit on tosi hyvät ja äiti luottaa muhun tosi paljon, ja yllätys yllätys, siit on hyötyy elämässä aika paljon !


Aina kun katon tätä kuvaa ni huomaan että alan hymyilee tosi paljon.. :)
Ei mulla tällä kertaa kauheesti muuta ! Huomenna suuntaankin Tampereelle, jossa mun rakas kummityttö asuu. Sillä on huomenna 1 w synttärit :) Aadalla on vielä piiitkä elämä edessä :)


                                              xoxo oona


ps. jos osaatte kertoa mulle miten suurennan tota banneria ni kertokaa ihmeessä, koska toi on vähän tökerön näkönen nyt !




6 comments:

  1. Ihana tää blogi oona! Jään seuraa! <3

    ReplyDelete
  2. mee likeee ;) <3 mut miks ei oo enempää ruoka ohjeita muru ? :((((((((((

    ReplyDelete
    Replies
    1. no ajattelin eka kertoo vähä ittestäni ;) vaikka ruokahan on osa mua <3 ..... vai ? ;)

      Delete
  3. Kaveripostaus pliiis!!! :DDDDD ihana blogi muute <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo tten varmaanki tässä piakkoin :) ! ja kiitoos (:

      Delete

Kiitos asiallisesta kommentistasi ♥

Layout by Julia E.