14.8.12

uus koulu, uudet kujeet ;)

Moikkelis :)

Nyt se on sitten tapahtunu..olin tänään nimittäin lukion ekalla oppitunnilla! Alotin nyt siis norssissa luokalla 12A. Meillä on eka jakso oman ryhmän kanssa, eikä ollenkaa vielä muiden ykkösten kanssa. Omalla tavallaan tosi kiva ratkasu, sillä oppii tuntemaan omat luokkalaisensa paremmin, mutta tietty olis mukava tutustua muihinki ykkösiin! Onneks lähdetään huomenna kaikkien ykkösten kanssa Kiljavalle yökouluun jos siis toivottavasti tutustutaan toisiimme! 




Pidettiin Even kanssa valkkupalaveri ja keksittiin hienoja ideaoita saada muksut innostumaan uusien taitojen oppimisesta !



Kävin sunnuntaina kampaajalla ja annoin sille aika tarkat ohjeet siitä ettei mun tyveä saa vaalentaa paljoo ja että tarkotuksena olis tehdä tumanruskeita raitoja...no mitä seuraskaan:


...oon vähän järkyttyny, koska mulle ei sovi yhtään noin vaalea tyvi! Äiti koittaa siis kohta raidottaa tota mun tyveä ruskeilla raidoilla ja kotivärillä...vähäsen pelottaa XD

ps. vastailkaas tohon kyselyyn ;)


No comments:

Post a Comment

Kiitos asiallisesta kommentistasi ♥

Layout by Julia E.