11.11.12

dark and twisted


Naureskelin tässä yks päivä itekseni sitä että kun joskus puhuin siitä että olin onnelinen ja sitten putosin ihan pohjalle kun kaikki ns. pahat asiat tapahtu samaan aikaa ja sen jälkeen tietty koitti toinen onnellinen vaihe, niin nyt oikeastaan kaikki menee täsmälleen samalla tavalla kun silloin 3 vuotta sitten... tai no tietty jotkut asiat on vähän eri kuin viimeks mut silti. Oon aina ollu ja tuun varmaan aina olemaanki vähän semmonen dark & twisted ihminen. Päällepäin oon tosi ilonen ja positiivinen vaikka pinnan alla kuohuis vaikka kuinka paljon. 

Kävin torstaina lääkärissä ja se lääkäri siinä sitte tuumi sitä mun selän tilannetta ja ennen ko se oli edes nähny niitä mun magneettikuvia niin se sano että sulla on toi pullistuma varmaan aika iso. Siinä lopuks se katteli niitä mun selän magneettikuvia ja alko melkeen nauramaan. "Tää on ihan mahtava, varmaan isoin pullistuma mitä oon ikinä nähny. Ihan jumalattoman kokonen, tää on mahtavaa. Ihanaa päästä leikkaamaan tämmöstä". Olin siinä sitte vähä, että pitäiskö itkee vai nauraa :D Oli varmaan positiivisin ja hauskin lääkäri ikinä ja mun mieliala muuttu lagisesta iloseks sen puolentunnin vastaanoton aikana ! Sain siis kuulla, että mun selkä leikataan kuukauden sisällä ja oon oikeasti tosi huojentunu, että pääsen vihdoin näistä kivuista (hopefully) eroon. 
Perjantaina yritettiin metsästää bileitä kaikkialta, koska mulla ainaki oli pitkästä aikaa sellanen fiilis. Päädyttiin kuitenki leffaan miikan, paulan ja yurin kanssa kattomaan Taken 2. Olin vähän pettyny koska kuitenki ykkösosa oli niin hyvä, ja toi ei ylttäny mitenkään sen ekan osan tasolle. 
Tänään juteltiin aika paljon äidin kanssa kaikesta ja siks mulla onki nyt vähän dark&twisted fiilis. Käytiin myös mun serkuilla juhlistamassa mun tädin valmistumista, serkun 12-vuotis synttäreitä ja papan 75-vuotis synttäreitä. Illan oon vaan lagannu selkäkipuisena sängyssä burana-huuruissa ja kattellu greyn anatomian uusimpia jaksoja netistä. Huomisen tehtävänä mulla on kirjottaa äikän laaja-kirjotelma välilevyprolapseista! Mietin, että jos siitä tulee edes jotenkin luettava niin kopioisin sen myös tänne niin tajuaisitte edes jotenkin, että mitä mulla nyt oikeasti on selässä ja mitä siinä leikkauksessa tehdään :) Loppuun pahottelen kuvien vähäistä määrää, mutta toi eka kuva on torstai aamulta, oli ihana herää ja nähdä tommonen auringonnousu :)



No comments:

Post a Comment

Kiitos asiallisesta kommentistasi ♥

Layout by Julia E.