3.11.12

stop thinkin´and have some fun !

 
IMG_5046-001Hiljattain päivitetty68Hiljattain päivitetty70
Hiljattain päivitetty69
Hiljattain päivitetty67 Hiljattain päivitetty66
IMG_5116
 
Hejssan alla!
Keskiviikkona piti olla pukujuhla, mutta joku ääliö oli soittanut sinne vuokrauspaikkaan ja ilmiantanut tapahtuman.. Sen jälkeen koulua on koristanu kakkosten tulostamat "I will find you, and I will kill you"-lappuset :D. Keskiviikkona kuitenkin kaikki oli ihan juhlatuulella odotettujen pukujuhlien takia niin päädyttiin sitten isolla joukolla johonkin pieneen baariin Eirassa. Perjantaina Emma järjesti halloween-tyttöjenilta-partyt ja pidettiin sitten tosi kiva ilta. Vedettiin siellä Pepin kanssa ihan hulluna tota stamp on the ground -tanssia, jota peppi yritti opettaa meille kaikille jo laivalla! Nyt voin ylpeenä sanoa että opin sen eilen ja vitsi oli hauskaa tanssia sitä pepin kanssa eilen :D Alunperin mun ei tonne juhliin pitänyt mennä koska äiti puhu vähän siitä että oon vielä vähän kipee. Mua ärsytti kotona niin paljon, ettei äiskä sitte jaksanu katella mun naamaa niin se heitti mut tonne. Tuli siinä sitte pienenpuoleinen asukriisi, mutta onneks löysin laatikoiden pohjalta mun punahilkan viitan ;)
keskiviikon mekko: guess by marciano
perjantain valkoinen mekko: spiritstore

No comments:

Post a Comment

Kiitos asiallisesta kommentistasi ♥

Layout by Julia E.