17.2.13

he goes left, and you stay right

IMG_8821 IMG_8824 IMG_9577 IMG_9113 IMG_9110 IMG_9597 IMG_8785 IMG_9527 IMG_9560
Tässä muutama viime päivä tiivistettynä! Penkkarit ja wanhat siis oli ja meni ja nää kuvat kertoo vähän siitä, että mitä siellä välissä tapahtui.
 Nyt oon siis vihdoin alkanut uudelleen sisustamaan mun omaa huonetta, kuitenkin tää on aika ongelmallinen, sillä mulla on kolmella seinällä ovia ja muutenkin uudelleen järjestämistä vaikeuttavat seinään pultattu TV, jäätävän kokoinen kirjoituspöytä sekä tietysti sänky. Myös kahdella seinällä on tauluille paikat, enkä jaksa alkaa pakkeloimaan ja maalaamaan seiniä uudelleen niiden reikien poistamiseksi. 
Perjantaina vietettiin tyttöjen kanssa iltaa Emmalla ja käytiin siellä vähän poreilemassa. Käytiin näiden ihanien tyttöjen kanssa myös syömässä todella hyvät (mutta törkeen kalliit) salaatit ennenkuin penkkarirekat alkoivat ajaa espalla siitä ohi. Muut illat oonkin sitten viettänyt Greyn Anatomian seiskakauden parissa!
Mulla on nyt ihan kamalasti kaikkia kirjoja mitä mun pitäisi lukea. Koulun takia on tietty pakko lukea yksi, mutta muuten mulla on hyllyt täynnä kirjoja joita oon sinne hankkinut. Olin ala-asteella ihan kamala lukutoukka ja tein aina kaiken kirja kädessä; kävelin bussipysäkiltä kotiin, söin, kävin vessassa, kävelin jopa portaat alas... sitten ylä-asteelle tultaessa lukuinto hiipui, eikä sen koommin ole palannut. Aina kun yritän lukea, keskittymiseni herpaantuu ja alan esim. katteleen mitä viestejä olen saanut, tai selaamaan puhelimellani facebookkia..myönnän, oon sosiaalisen median vanki. Any ideas, että miten keskittymistä voi harjottaa? ;D  I really need some help..

16 comments:

  1. hahah, mulla on ihan sama ton lukmisen kanssa, olin itekki pienenä aina kirjassa kiinni mut nykyään mua ei meinaa millään saada lukemaan... :D

    ReplyDelete
  2. tosi kivoja kuvia ja kaikki tuo ruoka ja juoma houkuttaa!:o

    http://inka-allornothing.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Haaste: http://feelingtorain.blogspot.fi/2013/02/haaste-joka-sisaltaa-11-asiaa-minusta.html

    Jos olet joskus tehnyt tälläisen, ei ole pakko tehdä uudestaan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. näitä haasteita on tullu viime aikoina aika paljon, mutta tein tuon joulukuussa, joten ootan ainaki vielä hetken ennen kuin teen uudestaan :) mutta kiitos kuitenkin! :>

      Delete
  4. Oi sun blogi on aivan ihana ja sun kuvat on ihanan tarkkoja:> Liityin lukijaks!:)

    ReplyDelete
  5. HOHOO SAMISTIETOKONE <3 olipakkoilmottaa cx

    ReplyDelete
  6. Voi NAM nuo ruokakuvat!<3 Ja noin tarkkoja vielä, ääh mistä saan noin hyvännäköistä ruokaa! :--D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha :D no siis tota salaattia saa ainaki helsingistä kämp gallerian ekasta kerroksesta ;)

      Delete
  7. Oot ihan super kaunis ♥ Ja tykkään muutenkin tästä blogista tosi paljon! :-)

    http://saijis.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  8. Ihana blogi! Ja superiso plussa siitä että kuvat on nuin isoja! :) taidan kyllä jäädä seurailemaan tätä jatkossakin! :)


    Olis myös kiva jos kurkkaisit mun blogin ja heittäisit kommenttia tai jos nappaa jäisit lukijaksi! =)

    http://hennankengissa.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos kovasti :) ja juu käyn tietty ainaki kattomassa ! :>

      Delete

Kiitos asiallisesta kommentistasi ♥

Layout by Julia E.