24.3.13

back to back with the feedback

sss sss6 sss2 sss3 sss5 sss9 sss10 sss4
Moikka kaikki!
Ompa aika menny nopeasti ja nyt ollaan jo koeviikon partaalla! Keskiviikkona kokeet starttaa siis äikällä ja ennen lomaa on vielä enkun koe. Onneks toi loma tulee väliin lievittämään sitä hullua stressihirviötä. Pääsiäisloman jälkeen mulla on vielä saksa ja psyka, mutta ekaa kertaa ikinä mulla on niiden välissä välipäivä. Halleluuja!

Perjantaina kävin huollattamassa kynnet (nyt ne on aika laatikkomaiset, enkä oo varma tykkäänkö näistä niin 100%:sti..) ja kävin samalla Ronjan kanssa kahvilla. Illalla juhlittiin Yurin synttäreitä ja lauantai ja sunnuntai hurahti ohi ihan huomaamattomasti. Tällasia ihania pyjama-päiviä!

Viime viikolla juteltiin muutaman mun kaverin ja sitten parin ei-niin-kaverin kanssa musta ja mun blogista. Parilla oli jotain hampaankolossa tästä. Musta on oikeasti ihana kuulla palautetta ja pliis kertokaa mulle tonne kommenttiboksiin niitä kehitettäviä asioita. Jos se on niin, ettette halua nähdä niin paljon mun pärstää näissä kuvissa tai jos joku muu ärsyttää niin kertokaa :) Käyn niitä kehitysideoita oikeasti läpi ja pyrin sitten kanssa miettimään sitä toteutusta. Joten sanokaa jos teitä joku ärsyttää, tyhmää kuulla puol vuotta jälkikäteen että jotakin vaivaa/vaivasi joku pieni asia joka olis ollu ihan helposti muutettavissa. Nyt ihanaa viikon alkua teille, palaillaan vielä just ennen kokeiden alkua ;)

Ainiin ja toi musiikki nyt spotify-palkkina, koska Laura sitä multa pyysi!

1 comment:

Kiitos asiallisesta kommentistasi ♥

Layout by Julia E.