20.5.13

New in: Boyfriend Jeans

bfj1d bfj5
bfj4
bfj2 bfj3
Moikka! Tässä mun uudet ihanat housut. Olin ettiny boyfriend-jeanei toosi pitkään ja sitten yhtenä päivänä löysin nämä täydelliset vero modasta noin kuudellakympillä. Näistä tuli heti lempparit, koska bfj:t on niin löysät päällä eikä purista mistään. Ne voi yhdistää klassisesti, rennosti tai rokisti. Tai vaikka kaikkien niiden sekotuksena :D

Koeviikko alkaa keskiviikkona ja nyt jo kauhistuttaa. Viis koetta ja vapaapäivä. Oon vissiin ottanut tän jakson vähän turhanin rennosti ja nyt stressaan. Oh no... mun unelmat vaan lipuu kauemmas ku en osaa ottaa itteäni niskasta kiinni. 

Ainiin! Olin isossa omenassa viime viikolla ja siellä sattu olemaan Street Style-kuvaus, jossa eniten ääniä saanut voittaa 100€ shoppailurahaa, sekä äänestäjien kanssa arvotaan saman suuruinen lahjakortti.  Joten olis ihanaa jos kävisitte täällä, ja ettisitte sieltä mun kuvan. Vielä tarvittaisiin että painaisitte sitä äänestä nappia. Oisin äärimmäisen kiitollinen!!

4 comments:

  1. Ihana tuo pitsipaita! Saako kysyä, mistä se on?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos :) Se on ostettu Monkista viime kesänä.

      Delete
  2. Ei oikeesti! En tiedä mikä mun bloggeria vaivaa.. Kun se näyttää että olen sun lukija ja mä pitkään sitä kautta sun blogiin menin ja ihmettelin mikset postaa, mutta kerran katoin blogiasi normaalisti en blogger lukulistan kautta ja täällähän on kasa päin uusia ihania postauksia ja sun lukija palkki sanoo että en oo sun lukija vaikka mun blogger profiili niin väittää? Todella outoa, mutta parasta se, että et ollutkaan lopettanut, koska sitä jo pelkäsin! Blogis on ihana! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi ei, ihana kiitos! <3 Joo mulla kävi toi sama ongelma yhen mun seuraaman blogin kanssa ja aloin ihmettelemään. Ton lukupalvelun ongelmat saattaa johtua siitä että se poistetaan heinäkuun alussa, eli sen jälkeen blogeja voi seurata ilmeisesti vain muilla lukupalveluilla, esim. Bloglovin yms. Eli ihan vaan perus lagausta saattaa ilmetä... Mutta tossa onkin syy, miks suosittelen ottamaan bloglovinin tai muun vastaavan käyttöön :) teen ohjeet kesäkuun alussa siitä miten kaikki sun seuraamat blogit saadaan siirrettyä blogloviniin vaan muutamalla napin painalluksella :) !
      Ja emmä kyllä tästä blogista pääse vielä pitkään aikaan eroon, siitä on tullu semmonen ihana harrastus mistä ei halua luopua :)

      Delete

Kiitos asiallisesta kommentistasi ♥

Layout by Julia E.