14.9.13

HAPPINESS & Autumn love

np2 idnp3 np5 np4 np6
wearing:
vero moda boyfriends
h&m tee
vero moda cardigan
indiska scarf
dinsko flats

Moikka taas! Oon hirveen pahoillani näistä tauoista.. Kädet on olleet ihan täynnä noiden itsenäisten kurssien takia. Nyt on kuitenkin tulossa muutos tähän. Ens viikon aikana menee jopa ulkoasu uusiks! Sisältö kuitenkin säilyy samana.

Sitten niitä hyviä uutisia! Eli sain angiinaan antibiootit ja nyt pääsen koulussakin käymään. Sain myös mun prätkän takaisin huollosta ja pääsen nauttimaan vikoista aurinkokeleistä! Ja näin tein mm. eilen. DHL oli yrittänyt toimittaa mulle paketin kotiin, mutten ollut kotona. Joten käväsin hakemassa sen prätkällä vantaalta. Ja arvatkaas mitä paketista paljastui? Mun netistä tilaama wanhojen mekko. Oon aivan rakastunut siihen (pienten ristiriitojen jälkeen tosin..)! Yläosaa täytyy vähän kiristää ja olkaimista nappasta 1cm pois mutta muuten ihan mun tyylinen. Saatan teille siitä pienen sneak-peekin jossain vaiheessa antaa, mutta kokonaisuuden näette vasta 5kk kuluttua. Väristä voin sanoa sen verran, että valkoinen se on.  

Oon ollut ihan onnesta sekasin tänään. Siivonnut vapaaehtoisesti, kuunnellut mun tämän hetkistä lempparibiisiä (kuuntele ylhäältä^) ja laulellut mukana. Nyt kirjottelen tänne hymyssä suin ja pian kruisailen hakemaan illaksi leffan. Huomenna aamulla pääsen ajamaan tyhjää länsiväylää ennen kello kahdeksaa auringon noustessa, sillä mulla alkaa beach-volley kurssi huomenna! Mikään ei voi pilata tätä tunnetta. Olen onnellinen.

2 comments:

Kiitos asiallisesta kommentistasi ♥

Layout by Julia E.