7.12.13

This week...

vimp5
vimp7
vimp6
vimp8
vimp9
vimp1
vimp2
vimp3
vimp4

Moikka! Tällä viikolla on ehtinyt tapahtua paljon. Ensimmäisenä adventtina viime sunnuntaina äiti keitti mulle pikariisipuuron. Se on todella hyvää, ja oikeaan riisipuuroon verrattuna tosi nopea valmistaa. Voisin ehkä siihen laittaa reseptin joku päivä. Tiistaina suuntasin Studia-messuille, ja herranjumala miten ne sekoittivat minun selvät suunnitelmani. Kasi-luokalla päätin jo, että minusta tulee kardiokirugi isona. Muutama päivä ennen messuja aloin miettimään ulkomaille lääkikseen lähtemistä ja olin jo messuille mennessä varma että lähden Cardiffin yliopistoon. Nyt avoimia ovia onkin monessa eri paikassa ja eri aloilla, enkä olekaan enää niin varma Cardiffin yliopiston lääketieteellisestä. Keskiviikkona mulla oli yli kolmen tunnin hypäri koulussa, joten menin Stockmannin ylimmän kerroksen ravintolaan opiskelemaan, ja niin kuin ensimmäisestä kuvasta ehkä huomaa, olin ensimmäinen asiakas. Pitkään sain istua yksin, ennen kuin lounastajat valtasivat ruokalan. 

Itsenäisyyspäivän, ja koko loppu viikonlopun vietin yksin. Äiti ja iskä lähtivät mummolaan auttamaan muutamissa jutuissa, ja minä jäin kotiin. Itsenäisyyspäivä on ollut mulle aina todella pyhä juhla, ja aikaisempina vuosina olenkin pukeutunut hienoon mekkoon ja ollaan perheen kesken syöty todella juhlavaa ruokaa. Tänä vuonna olin kuitenkin todella apea ja väsynyt aamun ihanien hikisten beachvolley-treenien jäljiltä ja päädyin katsomaan linnanjuhlia svetarit jalassa pizzaa syöden. Tosi isänmaallista. 

Nyt lähden tekemään pastaa, ja sen jälkeen vajoan sohvan pohjalle katsomaan lempparileffa-sarjaani: Die Hardeja. Ihanaa lauantaita teille!

Sorry, no translation this time :( !

No comments:

Post a Comment

Kiitos asiallisesta kommentistasi ♥

Layout by Julia E.