24.4.14

:::LASIT:::

idk2
idk3

Moikka! Nyt tulee mulle aika olennainen aihe tän postauksen mukana esille. Nimittäin ne silmälasit. Bloggers' Inspiration Day:ssä pääsin sovittelemaan Instrumentariumin silmä- ja aurinkolaseja. Pääsin mukaan Indiedaysin ja Instrun yhteistyökampanjaan, joka tuli mulle kyllä oikein sopivaan saumaan. Mulla ei ollut oikein mitään ideaa siitä millaiset lasit mulle sopisi (vai sopisiko ollenkaan), mutta onneksi Instrulla on todella hyvä valikoima ja pääsin sovittelemaan erilaisia kehyksiä. Mun mielestä toi silmälasivalinta oli hyvä ja tuon tyyppisiä laseja itselleni olenkin nyt ajatellut. Aurinkolasivalinta ei sitten niinkään mennyt nappiin.. olisi varmaankin pitänyt pyytää Instrun kehysasiantuntijan apua, mutta jääräpäisenä yritin sovitella kaikkia mahdollisia. Mutta juu, ei kiitos tuolle mallille. Onneksi löytyi sitten toiset arskat (joista en tietenkään tajunnut otattaa kuvaa..)!

Nyt teillä olisi mahdollisuus osallistua arvontaan äänestämällä suosikkilasejanne ja täyttämällä yhteystietonne täällä. (Munkin kuvat siis löytyvät sieltä). Kaikkien osallistujien kesken arvotaan kolmet aurinkolasit (arvo jopa 179€ !!), joten kannattaa käydä äänestämässä lemppareitanne. 

No comments:

Post a Comment

Kiitos asiallisesta kommentistasi ♥

Layout by Julia E.