16.5.14

2/2 LAUDATURIA

kl1
kl2

APUA, onks tää totta?
Olin aivan varma, että saan englannista eximian, sillä alustavista pisteistä sain 262. Aamulla tsekkasin pisterajat ja totesin, että mahdottomuus. Kuitenkin kirjauduin wilmaan ja siellä se luki: 2 laudaturia. Psykologia ja pitkä englanti. Mitä ihmettä? Oon niin sekaisin vieläkin, sillä olin varautunut uusimaan sen englannin syksyllä. Itkin ilosta kun soitin äidille tuloksista. Oon niin ylpeä itestäni, ja täytyy sanoa  että kyllä se lukeminen kannatti. Nyt juhlitaan. Ens keväänä jatkan sitten vielä muutamilla aineilla. 

WOW. I just can't believe this. I'm the happiest girl in the world atm. Got the highest grade in my both matriculation exams. Geez...

9 comments:

  1. Onnea! Etkä kirjoita syksyllä mitään? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! No alunperin piti kirjoittaa ruotsi (ja enkun uusinta), mutten kerkeä käymään ruotsin kursseja ja näköjään ei tota enkkuakaan tarvitse uusia :)

      Delete
  2. Voi ei kuinka ilonen oon sun puolesta!! Vaikka oonkin kateellinen :---D Ihan mahtavaa, onnea Oona.

    ReplyDelete
  3. Jee onnea superpaljon!! Oot kyllä nii hyvä, et pakko komppaa edellistä anonyymiä :D Mäkin aloin tänää kyl melkee itkemää onnesta, oikeest varmaa elämän yks parhaista päivistä ku ylioppilaaks pääsy on virallista! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos hirmuisesti ja onneks olkoon sinne takasin! :)

      Delete
  4. Loppuelämä pelastettu, kun laudaturia puskee.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ehdottomasti! Tai ei siitä ainakaan haittaa ole, ja ompahan vara valita :)

      Delete

Kiitos asiallisesta kommentistasi ♥

Layout by Julia E.