10.5.14

:::KELLO:::

idk1

Moikka! Indiedaysin Bloggers' Inspiration Day:ssä pääsin mukaan Indiedaysin ja Timanttisten yhteistyökampanjaan. Timanttisten pisteellä oli esillä tällä kertaa paljon erilaisia kelloja joita siellä kovasti kuolasinkin. Mun kello-tilanne ei ole mikään parhain; muutama kiva kello mulla on, mutta niistä on paristot loppu. Sitten ne kammottavimmat, ilmaiset, Nokia-brändätyt kumi-kellot eivät ikinä lopeta tikittämistä. Ei varmaan vaikka jäisi auton alle.. Oh well! 

Inspiration Day:ssä tutustuin mulle aivan uuteen kello-merkkiin, eli Ice Watchiin. Kelloja oli moneen lähtöön, ja mulle ainakin pisti silmään ihan mieletön värikirjo! Mulla ainakin pomppas heti mieleen idea yhdistää sporttinen värikäs  iso kello, katumuodissa suurena ilmiönä havaittavissa oleviin värikkäisiin lenkkareihin. Inspirtaion Dayssä mulla oli kuitenkin suht klassinen asu, joten päätin testata tätä kelloa. Eniten kellossa tykkäsin todella simppelistä ulkonäöstä, kultaisista yksityiskohdista ja silikoni-rannekkeesta. Mulle positiivinen yllätys Ice Watch -kelloista oli se, ettei merkki tee erikseen miesten ja naisten mallistoja, vaan kaikki kellot ovat unisex-malleja. Tykkään itse todella paljon isoista kelloista, ja siksi yleensä valitsenkin miesten puolelta kelloni. Ice Watch kellot tehdään laadukkaista materiaaleista ja eritoten pidän tärkeänä, että kellon takakansi ja lukko on tehty jaloteräksestä joka ei allergisoi. Takuu näillä kestävillä kelloilla onkin 2 vuotta! Käykääpäs tsekkaamassa toi laaja väri-skaala ja samalla suosittelen myös tykkäämään Timanttisten facebook-sivusta ja selaamaan heidän nettisivujaan,  sillä sinne päivitetään tietysti kaikkia uutisia ja tarjouksia!


*sponsored links on post

No comments:

Post a Comment

Kiitos asiallisesta kommentistasi ♥

Layout by Julia E.