4.11.14

ALEXANDER WANG X HM




alexander wang x hm


Moikka! Tämä on mallisto jota olen odottanut pitkään. Heti julkaisusta lähtien oon googlaillu ja yrittänyt nähdä sneak peekejä vaatteista. Nyt muutamaa päivää ennen kauppojen ovien aukeamista halusin näyttää teille mun lempparit tästä kovin tummasta yhteistyöprokkiksesta. Vaatteissa on käytetty scuba-materiaalia joka kiehtoo mua todella paljon. Myös sporttisuus vaatteissa ja asusteissa ylipäätään saa mut hihkumaan riemusta. Kasasin tähän teille mun lempparit, naisten ja myös miesten puolelta. Mä kun tunnetusti tykkään shoppailla myös miesten puolella. Mielestäni tuo heijastintakki on ihan loistava idea tänne Suomen pimeään talveen! Suomessa mallistoa myydään vain kolmessa liikkeessä 6.11.14 lähtien! Mitä mieltä olette Wangin vaatteista? Onko lemppareita?


5 comments:

  1. Millon palaat takas kouluun? Ikävä:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kyllä mä vielä palaan! Ihana kuulla että mua ikävöidään siellä <3 Saatan ehkä huomenna tulla moikkaamaan ja kunnolla palaan sitte koeviikolle! :)

      Delete
    2. Älä ny huomenna tuu ku mä en oo siellä :(

      Delete
    3. ps haluun nähä sun päällä ton heijastintakin XD

      Delete

Kiitos asiallisesta kommentistasi ♥

Layout by Julia E.